Meniu
Categorii
Oferte Speciale

Service si garantie

GARANȚIA PRODUSELOR

Produsele comercializate de magazinul online www.led-zone.ro provin direct de la producători și beneficiază de garanție nationala susținută de catre importatorii colaboratori LED ZONE S.R.L..

Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este menționată în certificatul emis de LED ZONE S.R.L. și începe să curgă de la data înscrisă în factura de achiziție.

Termenul maxim de soluționare este de 14 zile calendaristice de la recepția produsului în unitatea de service sau momentul la care LED ZONE S.R.L. a luat la cunoștință de deficiențele respective. După aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi expediat prin curier, termenul mediu de expediere fiind de 48 de ore.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

  • depanarea / reparația produsului;
  • înlocuirea parțială sau integrală a produsului;
  • înlocuirea cu produse cu perfomanțe cel puțin similare sau egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau înlocuit cu același model;
  • returnarea contravalorii produsului în lipsa altei soluții.

Responsabilitățile clientului/conditii de acordare a garantiei:

  1. Garantia se acorda pe o perioada de 24 luni, cu conditia prezentarii certificatului de garantie si a facturii de cumparare. Termenul de garantie incepe la data vanzarii produsului.
  2. Produsul vandut are in componenta piese electronice care necesita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, punere in fuctiune, exploatare, intretinere si reparatie.
  3. La aplicarea prezentei garantii, prin "produs" se va intelege numai dispozitivul principal (articolul), fara includerea accesoriilor acestora (dulie, corp de iluminat, instalatie electrica, distribuitor de electricitate si altele).
  4. Garantia este valabila doar daca produsul a fost exploatat in conditii normale de utilizare.
    Urmatoarele cazuri implica scoaterea produsului din garantie:
    • nerespectarea conditiilor de manipulare, transport, pastrare, punere in functiune, exploatare si intretinere a produsului.
    • in cazul interventiilor de tip service, a reparatiilor, deteriorarii etichetei de produs sau desigilarii produsului, a montarilor/demontarilor de subansamble de orice fel, efectuate de persoane neautorizate de producator.
    • in cazul utilizarii unor tensiuni sau surse de alimentare improvizate, ce au dus la deteriorare, sau instalarea intr-un mediu umed, nociv, cu solventi sau cu risc sporit de explozie sau incendiu.
    • in cazul in care produsul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, patrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare gresita sau neglijenta, schimbari dese a starii aparatului, pastrare in conditii improprii, functionare la diferente mari de temperatura care cauzeaza fenomenul de condens, expunere excesiva la umezeala sau radiatii solare.
  5. Garantia nu se acora in cazul in care cumparatorul nu prezinta certificatul de garantie si documentele de plata emise de vanzator la data achizitionarii produsului.
  6. Garantia la produsele vandute de compania noastra prevede remedierea in termen legal (maxim 30 zile), inlocuirea cu alt produs similar daca nu poate fi reparat sau nu mai exista pe stoc.

Garantia nu se extinde asupra prejudiciului cauzat altui echipament care functioneaza impreuna cu produsul supus garantiei. Compania noastra nu poarta raspunderea pentru compatibilitatea produselor cu alte articole sau produse ale unor parti terte.

Prezentul certificat de garantie este in conformitate cu O.G 21/ 1992 modificata de Legea 476/2006 si Legea 499/2003.

PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR ÎN GARANȚIE:

La aducerea / expedierea produsului pentru garanție vă rugăm să ne comunicați numărul si data facturii; în cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid vă rugăm să menționați pe scrisoarea de transport numărul si data facturii, precum și mențiunea cu defectiunea/problema produsului in cauza.

Produsele aduse sau expediate în atenția departamentului de service trebuie să fie complete (să prezinte ambalajul original sau un ambalaj adecvat, precum și accesoriile) însoțite de o copie a facturii fiscale de achiziție și a certificatului de garanție original.

Produsele care necesită acordarea garanției pot fi expediate de către client la adresa: Bd. Timisoara nr. 84, Complex Comet, A178, sector 6, Bucuresti, pentru LED ZONE S.R.L.. Programul de lucru cu publicul al departamentului tehnic si de service este: Luni - Vineri: 10:00 - 17:00

În cazul în care optati pentru expedierea prin curierat rapid, puteti apela la Fan Courier telefon: (021) 9336 pentru preluarea coletului de la adresa dumneavoastră, costul transportului fiind suportat de dumneavoastră. După ce coletul / produsul va fi recepționat și verificat, veți fi anunțat privind desfășurarea procedurii de garanție / aducere la conformitate a produsului dumneavoastră.

Plata transportului pentru produsele trimise în service (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în sarcina cumparatorului expedierea se poate face prin intermediul firmei de curierat Fan Courier. În eventualitatea în care solicitarea de garanție este nejustificată, iar produsul funcționează conform specificațiilor producătorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum și costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizată după verificare.

Alte Mentiuni

Stergerea sau pierderea etichetei care conține datele de identificare ale produsului pot duce la pierderea garanției. În cazul în care nu ați primit alăturat facturii certificatul de garanție aferent acesteia emis de LED ZONE S.R.L. îl puteți solicita oricând la adresa: comenzi@led-zone.ro .

Pentru orice nelămurire / problemă în legătură cu acordarea garanției nu ezitați să contactați Departamentul de Service LED ZONE S.R.L. în scris la adresa: comenzi@led-zone.ro sau 0774.066.455